Zapalniczki i popielniczki reklamowe

Gadżety reklamowe należą do najbardziej popularnej kategorii nośników reklamowych. Przedsiębiorcy mają absolutną rację, traktując je jako skuteczny sposób na dotarcie z komunikatami promocyjnymi do jak największej liczby klientów – zwłaszcza gdy decydują się na masową dystrybucję tanich gadżetów, np. podczas targów, konferencji, imprez firmowych, koncertów itp. Gadżety reklamowe z jednej strony muszą być użyteczne i piękne, z drugiej powinny mieć dużą wartość informacyjną. O co dokładnie chodzi? Przeczytaj nasz poradnik.

Gadżet reklamowy czy jest to niezbędne rozwiązanie?

Gadżety reklamowe to prawdopodobnie najdłużej działająca forma reklamy. Budowanie wizerunku jest głównym i podstawowym zadaniem stawianym przed klientami (obecnymi i potencjalnymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi). Ich spersonalizowane cechy pozwalają nam odejść od masowej reklamy i dotrzeć do anonimowych odbiorców na rzecz budowania wartościowych bezpośrednich relacji. To także jedno z najskuteczniejszych narzędzi bezpośredniego wsparcia sprzedaży oraz element pozwalający na budowanie rozpoznawalności marki. Klient na co dzień wchodzi w interakcję z marką, pogłębiając i utrwalając obecność marki w swojej świadomości podczas korzystania z upominku reklamowego. W końcu gadżet reklamowy przyciąga i przykuwa uwagę odbiorcy, doprowadzając tym samym ofertę firmy do gotowego i pewnego asortymentu.

Zapalniczka jako gadżet reklamowy firmy

Zapalniczki reklamowe z nadrukiem logo (dostępne np. w sklepie Reklamowe24 – https://gadzety-reklamowe.com/section2/122-Zapalniczki_i_popielniczki-1.html) to małe i praktyczne gadżety reklamowe dla klientów. Jeden z mniejszych gadżetów reklamowych jest zapalniczką. Jest to produkt, który sprawdza się u wielu klientów, ponieważ w wielu firmach jest masa palaczy. Tę zapalniczkę reklamową można zamówić w różnych rozmiarach. Mogą to być zwykłe zapalniczki lub bardziej gustowne.

Najważniejsze, aby logo na nim nadrukowane było dobrze widoczne i wydajne. Oczywiście, wybierając zapalniczkę z nadrukiem logo  jako gadżet reklamowy swojej firmy, nie można na niej polegać, gdyż niepalący, który posiada taki gadżet, z pewnością nie będzie usatysfakcjonowany. Warto więc mieć je w swojej firmie i oferować osobom, które faktycznie palą. Możesz też spróbować uczynić zapalniczkę bardziej funkcjonalną, dodając kilka dodatkowych elementów, takich jak otwieracz do piwa lub mała latarka. Są to niedrogie gadżety promocyjne, które pokochają odpowiednie osoby, jeśli zostaną im zaoferowane.

Popielniczka – idealny gadżet reklamowy

Popielniczka z nadrukiem logo to taki gadżet, który można wykorzystać w niemal każdym domu. Najlepiej mieć przynajmniej jedną popielniczkę. Dzięki temu unikniemy oddawania naszym gościom talerza czy słoika, który służyłby jako pojemnik na popiół. Producent gadżetów reklamowych oferuje klientom swobodę projektowania popielniczek firmowych. Właściciele firm mogą sami decydować o tym, jak będą wyglądać ich popielniczki z nadrukiem logo, ale eksperci bez problemu robią to za nich. Popielniczki mogą pomieścić dokładnie to, czego chcą klienci.

Do wyboru jest wiele kolorów – do popielniczek warto wybrać kolor uniwersalny. Możesz również zamówić dwa rodzaje popielniczek – jeden przeznaczony do uczciwej reprezentacji płci i jeden dla mężczyzn. Jednak bardzo popularne jest produkowanie popielniczek reklamowych w konkretnych kolorach dla konkretnych firm – takie rozwiązanie za każdym razem jest idealne. Oprócz koloru możesz wybierać spośród napisów i grafik na gotowej popielniczce. Często firmy decydują się na umieszczenie na gadżecie logo swojej firmy – czyli symbolu związanego z ich działalnością. Jednak zamówienie bardziej skomplikowanej popielniczki z nadrukiem logo nie stanowi problemu – jeśli chodzi o umieszczone na niej grafiki i napisy. Wszystko zależy od wymagań klienta.

Leave a comment